Tinuta smart-casual

26 iunie

Vremea asta ne pacaleste din ce in ce mai mult! Dimineata innorat, dupa cateva ore insorit, apoi din nou innorat si incepe ploaia…Hai vara, hai odata!!!

Astazi am ales sa port o tinuta smart-casual pentru a participa la cursul festiv de absolvire a  facultatii a unei persoane foarte importante pentru mine.  Aveam nevoie de o tinuta eleganta si in acelasi timp lejera si dat fiind faptul ca mai putin si incepea sa ploua de dimineata, am ales aceasta combinatie.

Era momentul perfect sa imi scot la plimbare noii mei pantofi maro de care imi este atat de drag. Nici nu ma asteptam sa rezist cu ei atata timp si sa nu imi faca nicio batatura. (happy)
Bluza din voal crem ofera tinutei un aer romantic, elegant si fresh, ea fiind asortata cu usurinta si la o fusta tip creion sau plisata.

Bluza crem-nude din voal, blugi si tocuri… Da, ador combinatia asta, ma reprezinta si ma simt sigura pe mine!
Voi ce alegeti sa purtati cand aveti nevoie de un outfit elegant si lejer in acelasi timp?


O seara cat mai frumoasa!









You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe