White&Orange

18 septembrie



Stând astăzi și privind frunzele aurii ce cad din copaci, mi-am adus aminte că în dulapiorul meu stă frumos o geanta portocalie tare drăguță aproape nouă. Și pentru că îmi doream tare, tare mult să o port, m-am gandit ca ar merge de minune cu rochița mea albă peste genunchi și cu ghetele cu șiret bej.  Am ales să mai adaug ținutei un pulovăr supradimensionat (e cu vreo 2-3 marimi mai mare) pentru că seara se face cam frig și trebuie să recunosc că sunt foarte, foarte friguroasă. Pentru a nu încărca prea  mult ținuta, am ales să port un ceas auriu pe care îl ador și o pereche de cercei micuți.
Acum că stau bine să mă gândesc, îmi vin în minte mai multe look-uri la care aș putea adauga gentuța. Imaginați-vă: stilettos nude cu portocaliu cu niște jeansi albi și o bluziță din voal alb cu imprimeu alături de un sacou alb bineînteles. Da! clar, trebuie să încerc cândva!  Sau poate aceiași pantofi cu toc alături de o pereche de boyfriend jeans și o cămașă și geacă de piele.

Voi ce outfit preferați pentru serile de toamnă?
O zi cât mai frumoasă! Pupici!










     Vă aștept pe facebook https://www.facebook.com/ancafratilablog
sau instagram arhancafratila 


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe