Culorile toamnei...

15 octombrie

Dimineţi târzii, când soarele ne bate prin fereastră şi abia ne trezim... şi singurul lucru care ti l-ai fi dorit e ca acea persoană sa fie în momentul acela lângă tine... Vi s-a intamplat şi vouă probabil, nu? Mă bine dispune vremea din ultima săptămână, e aşa de frumos afară şi aşa de cald.

Începe să îmi placă din ce în ce mai mult culorile toamnei: portocaliu, maro, crem, bej, etc... de aceea în look-ul ce vi-l prezint azi am încercat o combinaţie între aceste nuanţe.
Am purtat o pereche de jeans cu tocuri bej şi curea maro, un top alb cu imprimeu aztec şi un cardigan bej. Am accesorizat ţinuta cu un ceas şi geantă portocalie.
Consider că este o ţinută de zi ce poate fi purtată atât la şcoala/facultate, cât şi la locul de muncă. Desigur pentru a o purta la birou, aş fi schimbat topul cu o cămasă draguţă şi aş fi adăugat poate un sacou.

O săptămână uşoară în continuare, eu fug că mă aşteapta o grămadă de lucruri de făcut!
Şi curiozitatea mea de azi: voi ce culori preferaţi să purtaţi toamna?
Kisses!



Vă aștept pe facebook www.facebook.com/ancafratilablog
sau instagram arhancafratila 

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe