Alb - negru și accente aurii

17 noiembrie

În sfârșit am reușit să adun material pentru încă o postare. Pe lângă o gramadă de lucruri de făcut pentru facultate, servici, casă și familie, cred că fiecare dintre noi merită o pauză - timp care să ni-l acordăm nouă, să facem ceva pentru sufletul nostru. Eu aleg două domenii care să le dezvolt înafara lucrurilor ce țin de carieră - arhitectura, mai exact muzica și tot ce ține de fashion (pâna la urmă toți avem hobby-uri).

Ținuta despre care vreau să vă vorbesc astăzi nu se demodează niciodată. Alb-negru, mereu, va fi combinația cu care nu vei da greș indiferent de ocazie. Am ales să combin o pereche de pantaloni mai groși de tip colanți cu un pulover oversized alb și un sacou. Accesoriile care îmi completează ținuta sunt cizmele de piele și gentuța albă cu detalii aurii. Să nu uităm că acestui look am adăugat un strop de strălucire, purtând colierul meu preferat primit de la Jeux D'enfants (am mai văzut unul ce tot îmi face cu ochiul). Îmi plac mult bijuteriile unicat și handmade. Puteți afla mai multe despre cei de la Jeux D'enfants în postarea de aici.

Puteți alege această combinație fie că mergeți la facultate/școală sau la servici, fie că ieșiți în oraș cu prietenele sau cu iubitul.

O zi de Luni cât mai ușoară și o săptămână minunată!
Pupici!




You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe