Despre bijuteriile handmade

07 noiembrie

Bijuteriile făcute de mână sunt în cele mai multe cazuri unicat. Niciun produs nu poate fi exact ca un altul. Fiecare are ceva special, chiar dacă modelul este același. Cel puțin așa cred eu. Purtând o bijuterie handmade unicat, te simți specială. Și hai să recunoaștem fetelor că fiecăreia dintre noi ne place să avem ceva doar al nostru.

Sincer, mereu mi-am dorit să îmi confecționez eu bijuterii, pe de o parte pentru că îmi doream ceva nou și pe de alta, pentru că îmi doream atât de mult un model pe care nu aveam posibilitatea să îl cumpăr. Problema cea mai mare este că eu nu prea am răbdare. Dar am găsit rezolvarea!
Are cineva răbdare pentru mine! Jeux D'enfants este un proiect minunat în spatele căruia se ascunde o fata foarte drăguță, harnică și cu multă imaginație!

Astăzi am ajuns la facultate unde mă aștepta foarte frumos împachetate într-o cutiuță cadou (tot handmade) un colier și o pereche de cercei. Am fost atât de fericită! Calitatea produselor este una foarte bună și prețul acestora  extrem de bun! Vă recomand cu drag să cumpărați de la Jeux D'enfants. Îi găsiți pe facebook dând click aici.
Abia aștept să le port și să vă arăt la ce ținută le-aș accesoriza!

Vă las cu pozele!
Un weekend minunat să aveți!


Și pentru că mi-am permis să folosesc pozele celor de la Jeux D'enfants am alcătuit top 3 produse ce-mi plac de la ei:




You Might Also Like

2 comentarii

Subscribe