Christmas outfit

22 decembrie



Bună fetelor, cum vă pregătiți pentru Crăciun? Eu abia aștept!
Sărbatorile din această perioadă a anului sunt preferatele mele. În primul rând pentru că am vacanță (am mai scăpat puțin de facultatea asta groaznică) și pentru că pot să stau lângă persoanele dragi.
În fundal cântă colinde și eu abia așteptam să vă scriu. Mi-aș fi dorit să ningă... cine știe poate mi se îndeplinește dorința până la urmă...

La noi, Crăciunul se petrece în familie. Asta nu înseamnă că nu trebuie să arătăm bine.
De aceea, vă propun  o ținută care are ca piesă principală rochia. Am purtat o rochiță tare drăguță dintr-un material așa moale și plăcut la atingere, de culoare maro deschis spre crem. Pentru că e frig afară am adăugat un sacou simplu H&M, negru, geaca de piele neagră și botinele mele preferate iarna aceasta, negre cu detalii aurii. Bineînțeles nu mi-au lipsit accesoriile, cum ar fi colierul statement superb, primit în vară de la iubitul meu și geanta inspirată după modelul celor de la Prada. Pentru un look mai chic am legat de mânerul gentii o esarfă animal print. Ce ziceți, ați purta o astfel de ținută pentru cina din Ajunul Crăciunului?

Aștept cu nerăbdare să ofer cadourile ce le-am cumpărat celor dragi, să văd bucuria de pe chipul lor. Și da, să nu mințim... abia aștept să văd ce îmi aduce Moș Crăciun. Vă doresc sărbători fericite alături de cei dragi, multă sănătate și fericire!
Pupici!





Vă aștept pe facebook www.facebook.com/ancafratilablog
sau instagram arhancafratila 







You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe