Zile fericite

01 decembrie



Iarna îşi face tot mai mult simţită prezenţa... E din ce în ce mai frig şi tot ce îţi doreşti e să te răsfeţi cu o cafea fierbinte, stând în casă sub o pătură călduroasă şi vizionând filme.
Cu toate acestea sunt zile în care trebuie să arătăm impecabil şi să facem faţă cu brio unei zile grele şi încărcate. Pentru astfel de zile, eu vă propun următoarea ţinută: pulover tricotat şi gros (!superb - l-am primit de ziua mea de naştere şi cu siguranţă îl voi purta cu mare drag), pantaloni şi botine cu toc, iar ca şi accesorii o geantă superbă neagră  cu accente aurii, boyfriend watch şi cercei în formă de inimioară cu pietricele.
Da ştiu! Geanta este exceptională, un model superb ce se potriveşte de minune oricărei ţinute. Love it! (Multumesc iubitule pentru că mereu ştii să-mi faci cele mai frumoase cadouri!)

 Mie-mi place tare mult ce a ieşit! Vouă vă place ţinuta?
 La mulţi ani, România!
 Pupici!





Vă aștept pe facebook www.facebook.com/ancafratilablog
sau instagram arhancafratila


















































You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe