Pandora - visele se îndeplinesc de Crăciun

26 decembrie


 

Azi v-am pregătit o postare mai specială. Vedeam peste tot minunatele brățări Pandora, dar nu știam ce ascund în spatele lor. Astăzi vă spun și vouă ce semnificație au.

PANDORA, înființată în 1982, crează bijuterii durabile, de o înaltă calitate. Acestea nu sunt simple bijuterii ci semnifică o reamintire pentru femeile din toată lumea că viața este un șir de momente frumoase și memorabile pe care trebuie să le păstreze cât mai aproape de suflet.
Brățările Pandora semnifică mai mult decât niște simple accesorii. O brățară spune povestea celui care o poarta. Probabil vă întrebați... cum așa? Fiecare charm de pe brățară înseamnă un moment frumos, o amintire, o bucurie... Fiecare brățară este diferită, pentru că fiecare femeie are trăiri diferite în perioade diferite.

De ceva timp încoace visam să am și eu o asemenea bijuterie și iată că de Crăciun mi s-a îndeplinit. Iubitul meu mi-a oferit cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodată. El are grijă să îmi dăruiască mereu ce îmi doresc și să mă facă fericită. *so happy iuupiii, îți mulțumesc nespus de mult*
Îmi voi aminti mereu momentul când am primit această brățară, bucuria ce o am acum în suflet și fericirea ce-am văzut-o pe chipul lui când mi-a dat cadoul. Pe moment nu am știut cum să reacționez, eram atât de fericită!!! ceea ce știu e că de două zile sar în sus de bucurie! *hehehe* Charmul de pe brățară îmi aduce aminte de noaptea de Ajun și pietricelele albe sclipitoare mă duc cu gândul la cerul înstelat!

Acum vreau să aștept... vreau să adaug brățării doar momentele speciale și unice ce vor urma, să adaug charmuri care au o încărcătură emoțională puternică. Nu mă grabesc niciunde! Sigur peste ani îmi voi aminti cu drag, de ceea ce înseamnă fiecare talisman de pe brățară pentru mine! Îti mulțumesc, baby, pentru fiecare zâmbet ce-l pui pe fața și în sufletul meu!

Vouă ce vă inspiră brățările Pandora?
Sărbători fericite tuturor și Mosul să vă aducă tot ce vă doriți.
Pupici,
          Anca.






Founded in 1982, Pandora creates beautiful and high quality jewellery. These are not  just accessories, but a reminder  for women all around the world that life is composed by memorable moments that we should keep closer to our hearts.
A Pandora bracelet tells a life story. You might wonder… how? Each charm represents a beautiful moment from our lives, a memory, a joy…  Each bracelet is different, because each women has a different  and beautiful story .
I have received this beautiful bracelet this Christmas from my boyfriend  and I am so, so happy! Thanks baby, love you so much!  I will always remember the happiness on his face when he gave me the gift. The charm will remind me that beautiful Christmas night.

Now I’ll wait. I’ll wait for special moments to add charms on my bracelet.

Do you have a Pandora bracelet? What does it mean for you? What did you received for Christmas?
Kisses, 
           Anca





Follow me on facebook and instagram


Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe