O zi obisnuita de facultate...

09 ianuarie



***

La multi ani, in primul rand! Cam cu intarziere, dar mai bine mai tarziu, decat niciodata. Va doresc un an nou cat mai fericit si plin de bucurii. 

Imi doream de mult sa postez look-ul acesta, doar ca nu imi gaseam timp, fiind mereu prinsa cu proiecte pentru facultate. Cum ne imbracam intr-o zi obisnuita de lucru sau scoala/facultate? Stiti zilele acelea cand nu avem chef nici sa iesim de sub plapuma? Ei bine, mie mi se intampla din ce in ce mai des sa am zile de acest fel... Dar totusi, cand trebuie sa plec undeva, imi gasesc mai mult sau mai putin timp sa ma aranjez. 
Aceasta tinuta este una simpla, alcatuita dintr-o camasa cu motiv floral, blazer mov, pantaloni negri si cizme de piele. Simplu si frumos, nu-i asa? M-am cam tot ferit sa port imprimeuri, dar in ultimul timp am descoperit ca imi plac. 
Piesele vestimentare cu imprimeu floral se pot asorta atat cu piese uni cat si cu alte imprimeuri florale cu conditia ca in al doilea imprimeu floral sa se regaseasca culori din primul si dimensiunea imprimeului sa fie aproximativ acceasi. 

Voua va plac imprimeurile florale? Cum le purtati?
O zi cat mai frumoasa si un weekend excelent!
Anca
***


Follow me on facebook and instagram

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe