Primavara deja?

19 ianuarie



Buna fetelor, cum v-ati petrecut weekendul?
Al meu a fost unul excelent prin de relaxare si momente frumoase. Ador sa fiu in sesiune! Spre deosebire de alte facultati, la noi la arhitectura in sesiune e cel mai frumos! Dormi linistit noaptea, te trezesti tarziu si iti bei cafeaua, iei micul dejun si se face deja ora 12. Mai lenevim putin si parca trece ziua si cand esti in criza de timp te apuci sa si inveti. In anul 5 cam asa e... nu vreau sa imi aduc aminte de anii mici in care abia imi programam cum si cand sa invat.
Weekendul asta am fost la film (Taken 3 - pe care vi-l recomand, mie mi-a placut), am mancat mancare buna si m-am relaxat. Voi ce ati facut? Si sa nu-mi uit intrebarea, cum va imbracati in zilele de weekend in care vreti doar sa fiti lejere si sa va relaxati?
O saptamana cat mai frumoasa si plina de realizari.
Anca



Follow me on Bloglovin

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Esti foarte draguta Anca! Frumos look <3
    http://www.xcentrica.ro/all-black-look/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. La fel si tu esti foarte draguta si iti urmaresc blogul cu drag.
      Te pup

      Ștergere
  2. hi lovely post x
    I've nominated you to take part in the Liebster Awards xx http://connieflower.blogspot.co.uk/2015/01/i-have-been-nominated-by-rachel-and.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! So happy to respond to your questions! Yeeei :d soon in a new blog post. Kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta esti, si imi place si tinuta!
    Kisses
    www.andreeaserban.ro

    RăspundețiȘtergere

Subscribe