Oceanul Atlantic. Rota, Spania partea I

24 aprilie




Imi aduce atata bucurie in suflet cand ma gandesc la zilele petrecute in Rota. Mereu mi-am dorit o plaja doar pentru mine si uite ca mi s-a indeplinit dorinta. Pentru ca nu eram in sezon, orasul era foarte linistit, as putea zice chiar parasit. Dar ce-ti poti dori mai mult decat o mini-vacanta la plaja, doar pentru tine si iubitul tau?
Odata ajunsi la Rota, ne-am cazat la Hostal Macavi, hostel pe care vi-l recomand, daca ajungeti vreodata pe aici. Trebuia doar sa iesim din cladire si deja eram pe plaja. Un vant destul de puternic ne ia in primire si odata cu el un miros de mare, cum n-am mai simtit de foarte mult timp. Plimbari lungi, relaxare si bucurie in suflet! Cu toate ca am stat doar 2 zile, a fost superb! Ne-am distras atentia de la munca, scoala si ne-am relaxat total. Am vizitat statiunea si am admirat oceanul, savurand cafeaua de dimineata la un restaurant de pe plaja.
Ceea ce m-a uimit enorm a fost plaja Corales de Rota, dar va voi vorbi despre acest loc minunat in urmatoarea postare.
Cat de des faceti o escapada intr-un oras nou pentru a va relaxa?




Me llena tanto de alegria pensando en los dias que pase en Rota. Siempre quize una playa solo para mi, y mira que el deseo se me cumplio, jeje. Porque estabamos en temporada baja cuando visitamos la ciudad estaba casi "abandonada". Habia muy poca gente. Pero que puedes pedir mas que una mini-vacacion solo para ti y tu novio?
Una vez llegando a Rota, nos alojamos al Hostal Macavi. Si alguna vez llegais a Rota, Hostal Macavi es el lugar perfecto. Siendo muy cerca de la playa, al salir del hostal, habia mucho viento y un olor al mar, que no sentia desde hace mucho tiempo. Solo estando 2 dias alla, logramos distraernos del trabajo y de las cosas que tenia que hacer para la universidad. Lo que mas me sorprendio fue la playa de Corales de Rota, pero de esto voy a hablar en el siguiente post.
Cuando fue la ultima vez que hiciste una escapada para relajarte?










 Follow me on Google+, Bloglovin or Facebook

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe