Shades of grey and tulips

15 februarie




Așa cum v-am obișnuit, mereu la început de săptămână vă arăt o ținută nouă. Weekendul ce a trecut a fost pentru noi, pentru familie, pentru iubire și pentru fericire. Mi-am încărcat bateriile la maxim pentru o săptămână plină de lucru.
Sâmbătă, de ziua mamei mele, am ales să port o ținută lejeră. Am combinat pulovărul cu model geometric cu fusta gri uni până la genunchi și un maieu simplu negru. Am ales o pereche de botine, negre, din piele, cu toc mic și geanta tot cu model geometric. Gentuța am primit-o recent e realizată dintr-un material bun și modelul îmi place la nebunie și o pot combina tare ușor la orice ținută. 
Duminică am sărbătorit Valentine's Day alături de iubitul meu și Senneville unde am fost primiți cu brațele deschise și o grămadă de bunătăți, Mai multe vă spun într-o postare specială.

As you already know, at the beginning of the week I always show you a new outfit. Last weekend it was for us, for family, for love and happiness. I charged my batteries to the maximum for a full working week.
Saturday, for my mother's birthday, I chose to wear a casual outfit. I combined a geometric printed sweater from Shein with uni knee skirt and a plain black t-shirt. I chose a black leather, low-heeled pair of boots, and a lovely bag . It recently received this handbag from CNdirect and I am so happy because it is made of good material and I love the design. I can easily combine it to any outfit. The fluffy sweather was perfect for a cold, rainy weather.
How about your weekend? 


1. Pulovăr cu model geometric  AICI / Grey line printed cardigan  HERE
2. Geată AICI / Bag HERE
3. Fustă AICI / Golden sweater HERE


Follow me on Google+BloglovinFacebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

3 comentarii

Subscribe