Shopping online - pro si contra

25 martie



1. Tricou Bonprix  AICI / Bonprix T-shirt HERE
2. Pantaloni Bonprix  AICI / Black pants Bonprix HERE
3. Cardigan pufos Shein AICI / Shein beige cardigan HERE
4. Geanta Shein  AICI / Shein geometric bag  HERE
5. Pantofi sport random - similar  AICI / Sport shoes - similar HERE

E Vineri și e o dimineață superbă. Razele soarelui îmi bat în geam, mirosul de cafea e în toată casa și weekendul e atât de aproape. Câteodată îmi fac atât de multe planuri pentru sfârșitul de săptămână... Sâmbătă dimineața, de obicei, la cafea, mă uit să văd ce a mai apărut nou pe site-urile de pe care cumpăr online. Multe m-ați întrebat despre comenzile online, astfel că m-am gândit să fac o postare despre asta. Site-urile cu care colaborez în prezent sunt bonprixro.eu shein.com dresslink.com cndirect.com, amiclubwear.com, asfel că voi face referire la experiența mea în legătură cu acestea.

Avantaje
- Poți cumpăra produse de calitate la prețuri mici
- Posibilitatea de a returna produsele dacă nu ești mulțumită sau dacă marimile nu se potrivesc ( de obicei, dacă  te măsori corect și îți alegi mărimea conform tabelului de mărimi, nu vei greși)
- Transport gratuit la comenzi de peste o anumită sumă de bani
- Gamă largă de produse și mărimi
- Review-urile celorlalți cumpărători - pe mine mă ajută mereu să mă decid asupra unui produs și sunt foarte importante

Dezavantaje
- Comandând produse de pe site-uri străine, timpul de livrare poate ajunge până la o lună. (de pe bonprix mi-a ajuns cam intr-o saptamana)
- Posibilitatea ca un anumit model să nu se potrivească siluetei tale ( de aceea vă sfătuiesc să vă cumpărați modele care știți că vi se potrivesc)

M-am obișnuit să îmi fac cumpărăturile online și trebuie să recunosc că îmi și place, evitând gălăgia și aglomerația din mall. Ultima experiență, cu bonprixro.eu m-a făcut să comand și mai mult online. Am fost foarte mulțumită și vi-i recomand cu drag, dacă încă nu vă faceți curaj să comandați de pe site-uri din străinătate. Ținuta de astăzi am purtat-o pentru o ieșire în oraș, însă o puteți purta și la scoală sau birou, fiind una minimalistă. Aștept toate întrebările voastre legate de acest subiect și vă doresc un weekend excelent.

P.S Multumesc Iancu Felicia pentru cele mai frumoase poze!
Până Luni 28.03.2016 aveți livrare gratuită pe bonprixro.eu folosind codul LU7Y.


                                Follow me on Google+Bloglovin, Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

1 comentarii

Subscribe