Spring basics from Bonprix

20 martie



Mă bucur mult să am vești noi pentru voi. Recent am început o colaborare tare frumoasă cu cei de la Bonprix care m-au lăsat să-mi aleg de la ei de pe site ce-mi dorește sufletul. Trebuie să recunosc că nu am știut ce să-mi iau, pentru că au o grămadă de lucruri faine! Uitându-mă prin dulap și întrebându-mă, oare de ce am nevoie, mi-am dat seama că am multe, multe haine, însă piesele bazice de care am nevoie în orice ținută erau tare putine. Așa că mi-am ales două perechi de pantaloni și trei tricouri bonprix uni. Mi-am făcut curaj să îmi cumpăr haine în culori mai dechise și vii care să mă înveselească primăvara asta. Sunt foarte mulțumită de calitatea hainelor, materialul fiind foarte bun. Mărimile se potrivesc și sunt cele europene. Eu mi-am comandat 42, aceasta fiind mărimea care o port de obicei  și s-a potrivit perfect.  Recunosc, am mai cumpărat de pe Bonprix.eu și înainte și am fost foarte încântată și mulțumită de produse.
Un punct forte al acestui site este că au atât mărimi mici, cât și mărimi mari și foarte mari. Așa că dacă doriți să vă reînnoiți garderoba, primăvara asta, vă recomand cu drag Bonprix.eu.
Am purtat ținuta aceasta pentru o plimbare în oraș și pentru a fi comodă la evenimentul săptămânii, Fashion Fridays unde am găsit obiecte vestimentare și accesorii foarte frumoase, multe zâmbete și fețe fericite.
Tu cât de des comanzi online?

1. Tricou Bonprix  AICI / Bonprix T-shirt HERE
2. Pantaloni albi Bonprix  AICI / White pants Bonprix HERE
3. Cardigan pufos Shein AICI / Shein beige cardigan HERE
4. Geanta Shein  AICI / Shein geometric bag  HERE
5. Pantofi sport random - similar  AICI / Sport shoes - similar HERE



I am so happy to bring you fresh news. Recently, I have begun a great collaboration with Bonrpix.eu. I have to admit, I didn't know what to buy because there are lots of great things. I ordered some basics for this spring because I realized that I have lots of clothes, but never what to wear. So I ordered 2 pairs of jeans and 3 t-shirts. I am so satified with the quality of their products and the biggest plus is that they have a great variety of products and all the sizes! I wore this outfit for a Saturday walk and for the Fashion event has happened this weekend. How often do you order online?
Did you ordered something from Bonprix.eu?













      
                                Follow me on Google+Bloglovin, Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Foarte drăguță ținuta. Și pozele sunt foarte faine, pline de energie pozitivă! Kisses. :D

    RăspundețiȘtergere

Subscribe