Basics for spring

01 aprilie


Am rămas în urmă cu postările și încerc să mă adun să vă scriu cât mai des. Știți deja de cât de fericită am fost cu comanda de pe Bonprixro.eu, nu? Ei bine, vă mai arăt o ținută.
Tricoul alb/bluza albă simplă nu trebuie să lipsească din garderoba voastră, pentru că e o piesă bazică care merge la orice. Așa că ținuta pe care v-o arăt astăzi este perfectă pentru plimbări lungi prin parc, mai ales pe vremea asta frumoasă. Azi au fost peste 20 de grade și  tot " fugind" prin oraș, m-am bucurat și de razele soarelui. Vă doresc un weekend excelent și ne vedem la Timișoara Shopping City, Calea Șagului 100.

Am purtat: 
1. Tricou Bonprix  AICI / Bonprix T-shirt HERE
2. Pantaloni Bonprix  AICI / Black pants Bonprix HERE
3. Geaca maro Shein AICI / Shein brown jacket HERE
4. Geanta Shein  AICI / Shein geometric bag  HERE
5. Pantofi sport random - similar  AICI / Sport shoes - similar HERE


                                Follow me on Google+Bloglovin, Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe