Office outfit

21 mai


E Vineri spre Sâmbătă, e timp de răgaz, de odihnă și de relaxare... E 12 noaptea și încă nu vreau să mă pun la somn așa că vă vorbesc despre ținuta pentru birou. În mod normal, pentru birou obișnuiesc să port ținute elegante, dar lejere, insă astăzi am ales altceva. Costumul negru l-am purtat cu cămașa primită recent de la Shein. Îmi place mult materialul și modelul cămășii, însă cred că nu mă avantajează. Cu toate astea, purtată cu sacou îmi place. Ca și accesorii am ales pantofii de lac cu toc înalt și geanta nude pentru a completa ținuta, cerceii de argint micuți și brățara Pandora. Chiar dacă am o grămadă de bijuterii, mereu mă întorc la cele simple, pentru că mă reprezintă și nu-mi place să mă împopoțonez cu tot felul de briz-briz-uri. Vă doresc un weekend excelent și dacă nu știți în ce să vă îmbrăcați Luni la muncă, puteți să vă inspirați de aici.
P.S Multumesc Iancu Felicia pentru pozele minunate și bentru buna dispoziție ce mi-o transmiți la fiecare ședință foto.

                                   1.  Bluza Shein alba AICI / White blouse HERE

It is Friday, 12 am  and I refuse to go to sleep. This is the time to take a break, to breathe and to relax. I usually wear elegat outfits at the office, but more comfortable. But today, I chose to show you something new. I have recently received from Shein this blue blouse, that has a lovely material. I really love the color! I wore it with a black suit, high heels and nude bag. I love jewellery, but I always return to my basic and minimal earrings and to my Pandora bracelet wich I wore every day. 
( So sad I have lost my Soufeel one)   
Hope you like this post. I wish you a great weekend! Kisses.

                                     
 
 Follow me on Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Love your outfit! Love your bag!! Thank you for the kind comment on my blog, always trying to return the support!

    www.thefacelessstyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba tinuta si iti vine foarte bine!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Subscribe