Rochii de banchet

21 iunie



Banchetul se apropie atât pentru cei ce termina facultatea, cât și pentru cei ce termină clasa a 12-a. La fel și eu, dupa o facultate de 6 ani, mă pregătesc de banchet. Văd acest eveniment ca o ultimă întâlnire cu toti colegii de facultate ca o discuție mai lungă la o cafea și puțină muzică.  Mi-am ales o rochie lungă simplă în care cu siguranță mă voi simți bine. Cred că cel mai important e să ne alegem rochia se potrivește tipului de siluetă pe care îl avem și să ne simțim bine... ca de altfel, regula se aplică pentru orice ținută. Ca și sfat, încercați să alegeți accesorii minimaliste, un plic elegant fără prea multe paiete și pietricele și o pereche de sandale cu toc și barete subțiri. Vă asigur că nu veți da greș. Așa că dacă încă nu ați găsit rochia perfectă, vă invit să vă inspirați din modelele de mai jos.









Follow me on Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe