Ganduri de seara

14 iulie



   Afară stă să plouă, cerul e înnorat și e o liniște deplină. Geamul e deschis și aerul rece pătrunde în cameră. Mai arunc un ochi pe stradă, însă nu văd niciun om. E o seară liniștită... după o zi plină am parte de un moment petrecut cu mine. Mă simt fericită. Cu siguranță fericirea înseamnă altceva pentru fiecare dintre noi. Pentru mine, fericirea e liniștea sufletească, e zâmbetul omului pe care îl iubesc, e bucuria părinților și îmbrățișarea fratelui meu. Fericirea stă în lucruri mici și apare atunci când ești împăcat cu tine însuți. Așa ești tu fericit și poți mai departe să faci și alți oameni fericiți.
O seară liniștită am avut și când am realizat pozele pentru postarea aceasta. M-am îmbrăcat într-o ținută lejeră și l-am luat de mână și am plecat la plimbare. Seara de Duminică s-a terminat cu o vizită facută prietenilor noștri și cu mult calm și bună dispoziție.
Weekendul se apropie și cu siguranță îmi mai doresc astfel de momente... pline de liniște și bucurie alături de persoanele dragi.

Am purtat
Geantă - Shein 
Pantaloni - Bonprix
Geantă - Wholesalebuying.com 

Follow me on Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe