Bijuteriile Tinysand

06 octombrie



Orele zboară și săptămâna trece ca vântul...
Azi însă, vreau să opresc timpul în loc. Încerc să îmi eliberez mintea și gândurile și să mă încarc cu energie pozitivă, în timp ce savurez o cană mare de cafea.
Ador să-mi strâng amintiri pe o brătară cu charm-uri și să primesc bijuterii, așa că întâmplător i-am descoperit pe cei de la Tinysand.
Tinysand produce bijuterii superbe din argint 925 și aur, cu un finisaj deosebit. Eu mi-am comandat o pereche de cercei rotunzi cu pietre ce îî voi purta la evenimente speciale și o brătară cu trei charm-uri. Cu toate că nu mă atrageau charmurile din sticlă de murano, de data aceasta mi-am comandat două și trebuie să recunosc că îmi plac foarte mult. Produsele vin ambalate individual în pungulițe mici, într-o cutiuță de cadou. Pe lângă reducerile de pe site, vă ofer și eu un cadou de 5% discount la comandă folosind codul An5. În cazul în care nu sunteți mulțumiți de produs, îl puteți returna în 365 de zile.
Sper că v-am trezit interesul. Vă doresc o seară frumoasă și liniștită.

Mai multe detalii pe www.tinysand.com



Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Hey, am si eu o intrebare te rg: la ce posta ti-au ajuns tie bijuteriile? cea vamala sau cea normala?

    RăspundețiȘtergere

Subscribe