Timp

27 noiembrie


E Duminică seara, stau liniștită și savurez o cafea. E momentul meu de relaxare pe weekend-ul acesta așa că m-am gândit să vă scriu.

Mai sunt doar câteva zile până la ziua mea. Îmi aduc aminte cu nostalgie de toate aniversările pe care mi le organizau părinții când eram mică, de seara de dinainte când pregăteam bunătăți culinare alături de mama mea și de fericirea ce o simțeam alături de colegii mei de școală la petrecere.

Astăzi, în prag de a împlini 25 de ani, stau și îmi aduc cu bucurie aminte de toate acele momente. 
Lucrurile s-au schimbat, am crescut, iar sentimentele nu mai sunt aceleași. Insă de fiecare dată ii mulțumesc lui Dumnezeu pentru fiecare reușită, pentru toate oportunitățile și pentru că îmi sunt alături mereu toate persoanele pe care le iubesc.

Anul acesta probabil e/a fost unul mai special - e anul în care am terminat facultatea (care credeam că nu se va mai termina niciodată, ținând cont că a durat 6 ani), am reușit să mă pun pe picioarele mele și să-mi împlinesc toate dorințele. Săptămânile zboară cu viteză mare, anii trec, însă amintirile create rămân mereu în adâncul sufletelor noastre.

De fiecare dată de ziua mea, realizez că se apropie cu pași repezi Crăciunul și Anul Nou, și că parcă de sărbători timpul se oprește în loc. Abia aștept acele momente, cu toate că, nici de acestea nu ne mai bucurăm așa cum o făceam când eram mici.

Sunt curioasă să aflu de când și cum vă pregătiți pentru sărbătorile de iarnă. Nu uitați de concursul care se desfășoară pe blog AICI, mai sunt câteva zile. 
Vă doresc o săptămână ușoară și frumoasă. 


Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe