Missha BB-cream review

21 februarie


Astăzi așa cum v-am promis, revin cu postarea despre bb-cream-ul pe care vi-l tot arăt de ceva timp pe facebook și instagram.
Printre ultimele colete primite luna aceasta, se numără și acesta despre care vă povestesc azi.
Îmi doream de foarte mult timp să am acces la produsele Missha, însă nu știam de unde mi le pot cumpăra, până când mi-am dat seama că pe Aoro.ro le găsesc.

Ce trebuie să știti despre brandul Mishha: 
-  este un brand corean, produsele coreene fiind cunoscute pentru efectele de netezire și curățare
- produsele cosmetice produse de aceștia au un conținut minim sau deloc de conservanți și alte ingrediente sintetice (cât îmi plac produsele naturale de îngrijire!)
- au o gamă largă de produse cosmetice: de la produse pentru îngrijire a tenului, la produse de curățare și machiaj și produse de îngrijire a părului
- prețurile sunt foarte accesibile


Eu mi-am ales bb-cream-ul Missha M perfect cover care are protecție UV ridicată SPF42 și are proprietăți împotriva ridurilor. Nuanța pe care am ales-o este 27 si are subton galben. De multe ori mi s-a întâmplat să aleg un bb-cream sau un fond de ten cu subton roz, acesta nepotrivindu-se cu tenul meu. Nuanța este puțin închisă pentru tenul meu în perioada aceasta a anului, însă sunt sigură că la vară îl voi folosi zilnic (mai ales că vara nu-mi place să folosesc fond de ten și aleg un bb-cream cu textură ușoară).
Un alt aspect ce ar trebui neapărat menționat e că pielea nu devine uleioasă nici în cazul tenului gras și acoperirea pe care acesta o oferă este medie.
As fi preferat să aibă o textură mai cremoasă și să se întindă mai ușor pe ten, însă crema hidratantă aplicată înainte și beauty blender-ul mă ajută să-l aplic cu ușurință și îmi oferă un aspect fresh.

Mai multe produse din gama Missha găsiți aici.



Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe