Ce preț plătim pentru un ten perfect?

29 aprilie


Probabil că v-am mai spus că sunt în căutarea unui fond de ten cu perfect. Cred că vi s-a întâmplat și vouă să mergeți în magazin să cumpărați un fond de ten și acasă să vă dați seama, fie că e prea deschis fie că e prea închis, fie că subtonul nu se potrivește cu piele voastră. Ei bine, pe lângă toate problemele acestea prin care am trecut desigur, mai am încă una: toate fondurile de ten pe care le-am încercat după câteva minute de la aplicare se transformă într-un portocaliu "de toată frumusețea".

După lungi căutări, am găsit o variantă bună pentru ceea ce îmi doream.
Fondul de ten de la Revlon, Colorstay în varianta pentru ten mixt sau gras, l-am cumpărat de pe Aoro.ro deoarece era la un preț mult mai mic decât l-am găsit prin magazine. E singurul care mi se potrivește momentan. Are o acoperire medie spre mare, nu mi se face portocaliu pe ten și rezistă foarte mult. Îmi place să îl aplic cu beauty blender-ul după ce în prealabil mi-am curățat, tonifiat și hidratat tenul. Probabil din cauza tenului meu pretențios, spre sfârșitul zilei îmi simt pielea puțin uscată și o senzație de iritare (poate din cauză că în ultimul timp nu am folosit atât de des machiaj). Momentan, este fondul de ten care mi se potrivește cel mai bine. Am testat fonduri de ten de la diferite branduri mari, însă nu mi s-au potrivit și sunt foarte mulțumită de alegerea făcută.

Cum testez fondul de ten pentru a-mi găsi nuanța cea mai apropiată de nuanța tenului meu?
Mă feresc să testez fondul de ten în magazine, la lumina artificială. De obicei cer câte un eșantion gratuit sau dacă cei din magazin nu au, atunci îmi pun o cantitate mică pe mână și merg mai apoi afară, la lumina zilei și aplic direct pe față și pe gât. După foarte puțin timp, îmi dau seama daca este sau nu, alegerea potrivită.

Cât despre pudră, îmi doream o pudră translucidă mată, însă nu știam exact ce să aleg. Brandul Catrice îmi era cunoscut încă de pe când eram la studii în străinătate, însă nu am testat prea multe produse de la ei. Am căutat și eu, la fel ca orice fată, review-uri pe internet, produsul fiind foarte lăudat. După ce l-am folosit de câteva ori, pot să spun că îmi place. Pentru un finish perfect și natural în același timp, trebuie să aplicați o cantitate foarte mică. De obicei îl aplic pe zona T și pe pomeți.
Ambalajul mi se pare unul foarte elegant și mă duce cu gândul la un produs mult mai scump.
Sunt multumita de primul produs testat de la Catrice, de aceea voi mai incerca in viitor si alte produse de machiaj sau pentru manichiura de la ei. Voi ati auzit de acest brand? Cum vi s-au părut produsele?

Așa cum spune și titlul postării, sunt curioasă dacă și voi v-ați lovit de peripețiile prin care am trecut eu cu fondurile de ten și cât ați fi dispuse să cheltuiți pe machiajul tenului?

Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe