Tinuta de Paste

11 aprilie


Se apropie sărbătorile pascale, vacanța sau concediul, iar pe lângă grijile ce ni le facem cu treburile casnice și cu ce bunătăți alegem să pregătim pentru zilele de sărbătoare, noi, fetele, ne mai punem o problemă: Cu ce mă îmbrac în ziua de Paște? Propunerea mea e să alegeți haine în care vă simțiți comode, însă să adăugați și câteva elemente elegante, doar e sărbătoare, nu?
Pantalonii i-am primit recend de la Bonprixro.eu si i-am purtat încontinuu. Materialul este unul foarte bun și mărimile corespund perfect. Am ales să ii port cu maieul nude sidefat și un sacou negru. 
Accesoriile sunt importante, mai ales când ținuta e una cuminte, așa că gentuța cu detalii aurii care mi-am comandat-o tot de pe același site e superbă. Se asortează atât la o ținută smart  casual, cât și la o ținută de seară. Pantofii nude de lac sunt de la Shein si i-am comandat aproximativ acum un an și încă arată excelent. I-am purtat la fiecare eveniment și ii declar perechea mea de pantofi favorită. 
Și dacă nu ați cumpărat un cadou pentru cei dragi, cei de la Bonprix.eu vă așteaptă cu o mulțime de oferte și reduceri. 
Eu vă doresc un Paște Fericit, sănătate și pace alături de cei dragi!


Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe