Ultima comanda Bottegaverde.ro

23 aprilie


V-am mai povestit pe blog despre produsele celor de la BottegaVerde.ro însă de data asta vreau să vă spun care sunt produsele mele preferate de la ei.
În ultima comandă mi-am ales două rujuri și un roll-on deodorant. În plus, am primit cadou un săpun solid
Foarte rar port ruj roșu, însă culoarea aceasta m-a cucerit. E un roșu asemănător vinului, o nuanță superbă care îmi pune în valoare trăsăturile feței. Are un finish mat, iar ceea ce e impresionant e că nu usucă buzele și aspectul final e unul deosebit. Ține foarte mult pe buze, ceea ce-l face perfect pentru a-l purta la un eveniment sau la o ieșire în oraș. 
Pentru machiajul de zi, mi-am ales un ruj nude de care m-am îndrăgostit de când l-am deschis. Miroase foarte frumos. Sunt foarte pretențioasă în ceea ce privește mirosul produselor cosmetice și de machiaj. Textura este cremoasă și cred că este o combinație între un ruj clasic și un balsam de buze, deoarece e foarte hidratant. 
Săpunurile celor de la BottegaVerde.ro îi plac foarte mult prietenului meu așa că i l-am făcut cadou. 
Deodorantul roll-on nu conține alcool și nici săruri de aluminiu și e perfect pentru a fi folosit după epilare. În plus conține lapte din extract de bumbac. 
Sunt curioasă dacă ați comandat de la ei și ce produse v-au plăcut cel mai mult. Eu cu siguranță îmi voi comanda rujuri de la ei. Aștept sugestiile voastre în căsuța de comentarii. 
Pe data viitoare. 

Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila
Photo credits: Anca Frățilă

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe