Adaugă puțină culoare ținutei tale

07 mai


Weekendul acesta am fost și sunt mai fericită decât de obicei pentru că am reușit să mai fac un pas spre unul din visele mele. Mi-am deschis propriul meu canal de youtube și vă invit să vă abonați și să vedeți ce supriză v-am pregătit. Această fericire se reflectă și în ținuta de astăzi. Cămașa cu imprimeu mi-am ales-o de pe Rosegal.com și îmi place foarte mult. Cu toate că nu prea port obiecte vestimentare colorate de obicei, în următoarele postări veți vedea din ce în ce mai multe culori, imprimeuri și texturi.
De gentuță sunt foarte încântată și mi-a plăcut-o din momentul când mi-am deschis coletul. Este foarte încăpătoare și utilă așa că o port în fiecare zi. Am comandat-o de pe Zaful.com și mi-a venit în aproximativ 2 săptămâni. Materialul este calitativ și designul e foarte drăguț și potrivit pentru primăvara asta, iar dacă vă plictisiți de imprimeul de pe baretă, aceasta se poate schimba. În geantă am mai găsit și un mini portfard negru în care îmi pun lucrurile mai importante.
Ținuta e potrivită pentru a fi purtată ziua la muncă, la o ieșire cu prietenii sau la o sesiune de shopping deoarece e foarte comodă și veselă.
Abia aștept să îmi spuneți daca v-a plăcut videoclipul de pe youtube! O zi excelentă.



Outfit:
Cămașă - Rosegal
Geantă - Zaful
Geacă - Yoshop
Jeans - Zara
Pantofi - Comer Shoes

 
Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe