Albastru ca cerul

27 mai


În ultima comandă plasată pe site-ul Rosegal, mi-am cumpărat, pe lângă o pereche de săndăluțe și o cămașă cu motive populare, încă o cămașă. O nuanță de albastru ca cerul și un material ușor și plăcut la atingere, tind să cred că e 100% bumbac, sunt caracteristicile perfecte unei cămăși de vară. Am ales să o port cu o pereche de pantaloni albi comandați în urmă cu ceva timp de pe bonprix.ro, o gentuță crem și o pereche de sandale maro luate tot de pe rosegal.com. Aș fi ales o pereche de sandaluțe crem, însă momentan nu au ajuns. Le-am comandat deja, însă sunt pe drum.
Îmi fac cumpărăturile online și sunt tare bucuroasă că nu mai pierd timp prin magazine. În plus, măsurătorile se potrivesc aproape tot timpul, cu mici excepții și prețurile sunt reduse aproape cu jumătate față de prețurile obișnuite din magazine. 
Recunosc, când trebuie să cumpăr un cadou pentru cineva, mall-ul e prietenul meu de nădejde. 
Astăzi mă pregătesc pentru ziua de naștere a fratelui meu, oare cu ce să mă îmbrac? Mereu veșnica întrebare... Probabil voi alege o rochiță, însă vă voi povesti mai multe în postarea următoare. 
Până atunci, vă doresc un weekend excelent și o săpămână frumoasă. 


Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Sandalele imi plac la nebunie!! Sie u le-am avzut dar pe alt site, pe zAful si le-am pus iemdiat in cos, dar acum m-am razgandit, caci vreau si o jacheta din piele si deja depasesc bugetul :))
    Tinuta ta imi place tare mult, e tare comoda!

    RăspundețiȘtergere

Subscribe