Avene si Urban Decay - secretul unui ten perfect

05 iunie


Am avut ocazia recent să testez apa termală de Avene și produse de machiaj de la Urban Decay.
Le-am comandat de pe Aoro.ro la un pret excelent.
Să le luăm pe rând. Îmi doream mult să testez apa termală de la Avene deoarece am auzit doar lucruri bune despre ea.


Ce este apa termală defapt?
Apa termală povine de la mare adâncime și este o apă pură, fără bacterii și nepoluată. Are proprietăți terapeutice și conține săruri minerale, iod și CO2.

Ce promite? 
- calmare
- efect anti-iritant
- catifelare


Ce face defapt?
Din punctul meu de vedere, le îndelinește pe toate. Pentru că îmi simțeam tenul iritat tot timpul și nu mai știam ce să încerc, am decis să văd ce poate face apa termală. Mi-am cumpărat tubul cel mai mic, însă acum mi-aș dori să îl fi luat pe cel mai mare, deoarece este extraordinară pentru tenul meu. O folosesc în fiecare zi, după procedeul de curătare a feței - înainte și după machiaj, pentru o mai bună fixare. Cu toate că am observat că fondul de ten își închide puțin nuanța în combinație cu apa termală, ador senzația de prospețime care mi-o oferă.
Se recomandă a fi folosită și după proceduri chirurgicale, înroșire facială, iritații sau arsuri solare, mereu după demachiere.
O puteți folosi după efort fizic, după epilare și în timpul călătoriilor pentru răcorire și pentru o senzație de fresh.
Un motiv în plus să o cumpărați e faptul că poate și iubitul vostru să o folosească după bărbierit, deoarece calmează tenul. Nici bebelușii nu sunt lăsați mai prejos - apa termală poate fi folosită pentru a le calma iritațiile  și după schimbarea scutecelor. Toata familia profită de beneficiile ce le aduce apa termală Avene.


Să vorbim despre produsele de machiaj de la Urban Decay.
Anul trecut de Crăciun, am primit de la iubitul meu, paleta Naked Ultimate Basics de la Urban Decay, de care am fost încântată la maxim. Fardurile sunt cremoase și foarte, foarte pigmentate. (Am avut ocazia să primesc, tot de la el, cu ceva timp în urmă și două nuanțe de la Mac, care nu mi-au plăcut deloc, având așteptări mult prea mari.) Spuneți-mi într-un comentariu dacă vă doriți swatch-uri și comparație între acestea.
În ultima comandă plasată pe aoro.ro mi-am cumpărat setul Little Perversions care conținea 7 produse și anume:






Creionul de buze, luciul și primer-ul le folosesc ori de cate ori ma machiez și le ador. Următoarele produse pe listă de la ei sunt fondul de ten All Nighter de la Urban Decay și cu siguranță primer-ul.

Nu în ultimul rând, doresc să vă anunț că Aoro.ro va deveni Notino în foarte puțin timp.
Mai multe detalii despre această schimbare găsiți aici.

Tot de la ei, plănuiesc să îmi cumpăr fondul de ten Double Wear de la Estee Lauder, însă mă mai documentez între timp. Voi l-ați încercat? Aștept sfaturile și părerile voastre în comentarii.
Kisses,
Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Chiar doream informații despre calitățile apei termale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de bunatati ti-ai cumparat! Luciul si fardul arata demential de bine!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc apa thermala Avene de ceva timp si sant multumita de efectele ei asupra tenului meu sensibil

    RăspundețiȘtergere
  4. Folosesc apa termala care mă ajuta mult și are efect.
    Ciobanu Anca fb.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-as dorii sa încerc apa thermala Avene!

    RăspundețiȘtergere
  6. trebuie sa încerc și apa termala de la Avene !

    RăspundețiȘtergere

Subscribe